Jeśli nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz
Trudno dziś znaleźć osobę, która mając styczność z Internetem wątpi w powyższe zdanie. Internet przejął w pełni rolę książki telefonicznej – szukając firm, produktów i usług, konsumenci w pierwszej kolejności korzystają z wyszukiwarek internetowych. Jeśli znajdą stronę internetową Twojej firmy – będziesz o krok przed konkurencją. Jeśli w dodatku znajdą na Twojej stronie to, czego szukają oraz stwierdzą, że warto Ci zaufać – zdobędziesz klienta.
Korzyści z posiadania firmowej strony internetowej
- Możliwość pozyskania nowych klientów.
- Poprawa komunikacji z dotychczasowymi klientami.
- Obniżenie kosztów reklamy.
- Zwiększenie dostępności oferty.
- Budowa pozytywnego wizerunku.
- Zwiększenie prestiżu.
- Zwiększenie zasięgu geograficznego oferty.
- Możliwość zbierania danych dotyczących preferencji klientów.
?! Zapamiętaj
- Klienci nieustannie szukają firm, produktów i usług w Internecie.
- Własna strona internetowa umożliwia Ci wysyłanie do klientów newsletterów, ważnych informacji, promocji oraz innych materiałów marketingowych. Pozostając z klientami w stałym kontakcie, masz większą szansę na to, że do Ciebie wrócą.
- Klient widząc profesjonalną stronę internetową zauważa, że Twoja firma wyróżnia się na tle konkurencji - budujesz w ten sposób wizerunek firmy profesjonalnej i nowoczesnej.
- Dzięki stronie internetowej możesz dotrzeć do klientów oddalonych od Ciebie o setki kilometrów.
- Twoja strona internetowa to Twój najwytrwalszy handlowiec, który pracuje dla Ciebie ZAWSZE - jest dostępna dla klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu przez cały rok.
Firma która nie istnieje w Internecie, za 5 lat przestanie istnieć w ogóle
Michael Dell - założyciel firmy Dell
MOŻLIWE, ŻE WIESZ JUŻ TO WSZYSTKO I MASZ JUŻ STRONĘ INTERNETOWĄ...
Czy masz stuprocentową pewność, że została zaprojektowana poprawnie? Jeśli nie - może się okazać, że Twoja witryna przysparza Ci więcej problemów niż korzyści.
Zniechęceni klienci, wycieki danych i kary nakładane przez wyszukiwarki internetowe na Twoją domenę - to tylko niektóre z problemów, które mogą się pojawić.
Możemy je dla Ciebie zlokalizować i podpowiedzieć co zrobić, aby się ich pozbyć.
Popularne błędy na stronach internetowych
- Nieprofesjonalny projekt graficzny.
- Błędnie zakodowany projekt.
- Niewłaściwa architektura informacji.
- Błędnie zredagowane treści.
- Brak targetowania oferty.
- Błędnie przeprowadzona optymalizacja.
- Źle dobrana domena.
- Nieprawidłowa konfiguracja adresów URL.
- Brak odpowiedniej polityki bezpieczeństwa.
- Brak odpowiedniej polityki komunikacji.
- Błędy UI/UX.
?! Zapamiętaj
- Błędnie zaprojektowana strona internetowa odstrasza zarówno klientów, jak i roboty wyszukiwarek internetowych.
- Wpływa to zarówno na słabą sprzedaż, jak i niskie pozycje w wyszukiwarkach.
- Niepowodzenia w promocji, reklamie i pozycjonowaniu witryny firmowej często są spowodowane nieprzemyślaną strukturą logiczną samej witryny.
- Jeśli Twoją witrynę firmową wykonywała osoba mało doświadczona lub sam projektowałeś ją przy użyciu ogólnodostępnych narzędzi i kreatorów stron - na pewno znajdują się na niej poważne błędy.
- Bardzo prawdopodobne, że przez błędnie wdrożoną politykę bezpieczeństwa, Twoja witryna pozwala na indeksowanie w wyszukiwarkach internetowych poufnych zasobów, co skutkuje wyciekami danych.
- Skontaktuj się z nami, a wykonamy dla Ciebie audyt strony Twojej firmy. Nie zapłacisz za niego ani grosza.