Jeśli nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz

Trudno dziś znaleźć osobę, która mając styczność z Internetem wątpi w powyższe zdanie. Internet przejął w pełni rolę książki telefonicznej – szukając firm, produktów i usług, konsumenci w pierwszej kolejności korzystają z wyszukiwarek internetowych. Jeśli znajdą stronę internetową Twojej firmy – będziesz o krok przed konkurencją. Jeśli w dodatku znajdą na Twojej stronie to, czego szukają oraz stwierdzą, że warto Ci zaufać – zdobędziesz klienta.

Korzyści z posiadania firmowej strony internetowej

  • Możliwość pozyskania nowych klientów.
  • Poprawa komunikacji z dotychczasowymi klientami.
  • Obniżenie kosztów reklamy.
  • Zwiększenie dostępności oferty.
  • Budowa pozytywnego wizerunku.
  • Zwiększenie prestiżu.
  • Zwiększenie zasięgu geograficznego oferty.
  • Możliwość zbierania danych dotyczących preferencji klientów.

?! Zapamiętaj

  • Klienci nieustannie szukają firm, produktów i usług w Internecie.
  • Własna strona internetowa umożliwia Ci wysyłanie do klientów newsletterów, ważnych informacji, promocji oraz innych materiałów marketingowych. Pozostając z klientami w stałym kontakcie, masz większą szansę na to, że do Ciebie wrócą.
  • Klient widząc profesjonalną stronę internetową zauważa, że Twoja firma wyróżnia się na tle konkurencji - budujesz w ten sposób wizerunek firmy profesjonalnej i nowoczesnej.
  • Dzięki stronie internetowej możesz dotrzeć do klientów oddalonych od Ciebie o setki kilometrów.
  • Twoja strona internetowa to Twój najwytrwalszy handlowiec, który pracuje dla Ciebie ZAWSZE - jest dostępna dla klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu przez cały rok.

  • Firma która nie istnieje w Internecie, za 5 lat przestanie istnieć w ogóle
    Michael Dell - założyciel firmy Dell

MOŻLIWE, ŻE WIESZ JUŻ TO WSZYSTKO I MASZ JUŻ STRONĘ INTERNETOWĄ...

Czy masz stuprocentową pewność, że została zaprojektowana poprawnie? Jeśli nie - może się okazać, że Twoja witryna przysparza Ci więcej problemów niż korzyści.
Zniechęceni klienci, wycieki danych i kary nakładane przez wyszukiwarki internetowe na Twoją domenę - to tylko niektóre z problemów, które mogą się pojawić.
Możemy je dla Ciebie zlokalizować i podpowiedzieć co zrobić, aby się ich pozbyć.

Popularne błędy na stronach internetowych

  • Nieprofesjonalny projekt graficzny.
  • Błędnie zakodowany projekt.
  • Niewłaściwa architektura informacji.
  • Błędnie zredagowane treści.
  • Brak targetowania oferty.
  • Błędnie przeprowadzona optymalizacja.
  • Źle dobrana domena.
  • Nieprawidłowa konfiguracja adresów URL.
  • Brak odpowiedniej polityki bezpieczeństwa.
  • Brak odpowiedniej polityki komunikacji.
  • Błędy UI/UX.

?! Zapamiętaj

  • Błędnie zaprojektowana strona internetowa odstrasza zarówno klientów, jak i roboty wyszukiwarek internetowych.
  • Wpływa to zarówno na słabą sprzedaż, jak i niskie pozycje w wyszukiwarkach.
  • Niepowodzenia w promocji, reklamie i pozycjonowaniu witryny firmowej często są spowodowane nieprzemyślaną strukturą logiczną samej witryny.
  • Jeśli Twoją witrynę firmową wykonywała osoba mało doświadczona lub sam projektowałeś ją przy użyciu ogólnodostępnych narzędzi i kreatorów stron - na pewno znajdują się na niej poważne błędy.
  • Bardzo prawdopodobne, że przez błędnie wdrożoną politykę bezpieczeństwa, Twoja witryna pozwala na indeksowanie w wyszukiwarkach internetowych poufnych zasobów, co skutkuje wyciekami danych.
  • Skontaktuj się z nami, a wykonamy dla Ciebie audyt strony Twojej firmy. Nie zapłacisz za niego ani grosza.

TOP